• Klaipėdos vairavimo mokykla Vidratas

    Vidratas - tai vairavimo mokykla įsikūrusi Herkaus Manto gatvėje 22, Herkaus Galerijoje, Klaipėdos centre, kuri ruošia B kategorijos vairuotojus. Mokykloje dirba patyrę kvalifikuoti darbuotojai, todėl savo klientams galim pasiūlyti aukščiausios kokybės paslaugas itin konkurencingomis kainomis. Pasirinkę mus, tikrai nesuklysite! Patyrę ir kantrūs instruktoriai padės jums išmokti vairuoti.

  • Mokome B kategorijos

    Išmokome vairuot per trumpiausią laiką Klaipėdoje, mokome su naujais automobiliais tokiais pat kaip ir REGITROJE Kaina tik nuo 280 Eurų.

  • B kategorija su automatine pavarų dėže

    Hibridas, automatas, mokinkis su automobiliu koks ir Regitroje Kaina tik nuo 320 Eurų

  • Mokome A1, A2 ir A kategorijų

    A1 kat. ruošimas – nuo 16 m., A2 – nuo 18 m., A – nuo 24 m. Turint 2 metų A2 kategorijos stažą, kviečiame laikyti A kategoriją. Nemiegok suspėk dar šį sezoną! Kaina nuo 180 Eurų. Motociklai KAWASAKI IR YAMAHA XJ6, 2012 m.

  • Teorijos mokykis savarankiškai

    Norintys savarankiškai pasiruošti teorija prie kompiuterio 1 mėn. kaina 20 eurų. Lankymas darbo dienomis I-V nuo 10.00 val.- 17.00 val. Ateik pasiruošk pats ir pirmyn į Regitrą.

Vidratas

vairavimo mokykla

A1, A2, A kategorija

Filter
  • Eismas pilies tiltu – gruodžio 19-ąją

    Gruodžio 19 d. transporto eismui bus atverta viena iš pagrindinių Klaipėdos miesto vidinių jungčių – Naujojo uosto-Pilies-Minijos gatvių arterija drauge su kapitaliai suremontuotu Pilies tiltu per Danę.

    Trečiadienį su Klaipėdos meru Vytautu Grubliausku susitikę Pilies tilto, Minijos gatvės ir Baltijos prospekto sankryžos bei kitų infrastruktūros objektų remontų rangovai pritarė miesto vadovo siūlymui suderinti visų darbų užbaigimo terminus tam, kad žiemos švenčių išvakarėse eismui būtų sudarytos kuo patogesnės sąlygos.

    „Į situaciją žvelgiame kompleksiškai – tvarkant šią arteriją, prireikė miestiečių kantrybės įveikiant laikinus nepatogumus. Džiugu, kad vienu metu pavyko atlikti daugybę skirtingų darbų. Bet ne ką mažiau svarbu, kad atverta eismui ji funkcionuotų sklandžiai“, – akcentavo V. Grubliauskas.

    Anot rangovų, visi darbai vykdomi pagal grafiką. Dauguma atvejų beliko atlikti baigiamuosius štrichus bei sutvarkyti dokumentaciją, tad spėti iki nustatyto termino nesutrukdytų ir žiemiški orai.

    Be pagrindinių transporto jungčių tvarkymo, atliekami ir kiti darbai, kuriems buvo palankus laikinas eismo ribojimas aptariamoje atkarpoje. Šiuo metu baigiamas Pilies gatvės nuo Žvejų gatvės iki Daržų gatvės lietaus nuotekų tinklų remontas.

    Iki didžiųjų metų švenčių bus baigti inžinerinių tinklų Piliavietėje statybos darbai. Klaipėdiečiai prašomi atkreipti dėmesį, kad, atliekant juos, gruodžio 1–19 d. įvažiavimas į Piliavietę bus laikinai perkeltas arčiau tilto, nukreipiant transportą per automobilių stovėjimo aikštelę.

    Žiedinė sankryža, laikinai įrengta vietoje šviesoforu reguliuotos Pilies-Minijos-Sausio 15-osios gatvių sankryžos, bent mėnesį veiks ir atnaujinus įprastą eismą šioje miesto dalyje. Transporto specialistai ir kelių policijos atstovai sutaria, kad ši forma daug saugesnė. Svarstoma sukurti nuolatinės žiedinės sankryžos schemą, numatant joje dvi eismo juostas. Šį klausimą dar svarstys Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisija.

    Be kita ko, Pilies gatvėje buvo nukirstos senos ir sergančios tuopos, kėlusios grėsmę pėsčiųjų bei vairuotojų saugumui. Vietoje jų atsodinti 25 jauni klevai.

    Išvardytieji darbai miestui kainavo beveik 20 mln. Lt. Savivaldybės biudžeto lėšas papildė ir  kitų institucijų indėlis. Pilies tilto remontui Automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos skyrė 3,5 mln. Lt. Baltijos prospekto ir Minijos gatvės rekonstrukciją finansavo VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ir Europos Sąjunga.

    uosto gatve

    tiltas

    komisija

  • Vairuotojų laukia neregėto dydžio bausmė: kas pirmas?

    „Įstatymo pataisa siekiama visų pirma paprotinti jaunus, dar nesugadintus žmones, kuriuos blogas vyresnių vairuotojų pavyzdys įtikina, kad vairuodamas apsvaigęs neva nedarai nieko neteisėto. Labai tikiuosi, jog grėsmė 10 metų likti be vairuotojo pažymėjimo tikrai atgrasys didelę dalį jaunų žmonių kilnoti stikliuką prieš sėdant prie vairo“, - sakė Lietuvos kelių policijos tarnybos (LKPT) Administracinės veiklos ir eismo priežiūros skyriaus vyriausiasis specialistas Rytis Vosylius.

    Pasak R. Vosyliaus, kol kas Lietuvoje dar nėra nė vieno vairuotojo, kuriam būtų atimtas vairuotojo pažymėjimas dešimčiai metų.

    DELFI primena, kad ATPK nurodyta, jog kai vairuotojams nustatomas lengvas girtumo laipsnis (nuo 0,41 promilės iki 1,5 promilės) – gresia bauda nuo 1 tūkst. iki 1,5 tūkst. Lt su teisės vairuoti transporto priemones atėmimu nuo 1 iki 1,5 metų. Vairuotojams, neturintiems 2 metų stažo, esant neblaiviems, kai nustatomas lengvas girtumo laipsnis (nuo 0,2 promilės iki 0,4 promilės), – gresia bauda nuo 800 iki 1000 Lt.

    Kai vairuotojams nustatomas vidutinis (nuo 1,51 iki 2,5 promilės) arba sunkus (nuo 2,51 promilės ir daugiau) girtumo laipsnis, neblaivumo patikrinimo vengimas, taip pat alkoholio vartojimas po eismo įvykio iki jo aplinkybių nustatymo – gresia bauda nuo 2 iki 3 tūkst. Lt su teisės vairuoti transporto priemones atėmimu nuo 2 iki 3 metų arba administracinis areštas nuo dešimties iki trisdešimties parų su teisės vairuoti transporto priemones atėmimu nuo dvejų iki trejų metų.

    „Lietuvos žinios“ rašo, kad pakartotinai įkliuvusiam neblaiviam ar apsvaigusiam nuo narkotikų vairuotojui, kuriam jau buvo atimtas pažymėjimas, gali būti atimta teisė vairuoti 3-4 metams su transporto priemonės konfiskavimu, o naujasis 10 metų bausmės terminas gali būti pridėtas prie anksčiau gautos nuobaudos.

    www.DELFI.lt

  • Žaliosios rodyklės miršta, tegyvuoja išmanieji šviesoforai

    Dabar sukti į dešinę yra visiškai saugu – nereikia praleisti nei transporto priemonių, nei pėsčiųjų. Be to, sukant į dešinę nebereikia privalomai sustoti prieš „Stop“ liniją, kaip buvo anksčiau, kol dar buvo įrengta lentelė su žalia rodykle. Dabar į dešinę galima sukti nesustojant – tol, kol dega žalia išmanioji rodyklė į dešinę.

    Šiame Daliaus Santockio parengtame video matyti, kaip eismas minėtoje sankryžoje vykdavo anksčiau ir dabar: